№ з/п | Тематика засідань | Хто відповідає | Дата прове-дення |
1. | Тема: Організаційно-методичні засади управління виховним процесом в 2014-2015 н. р. Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками методичної та виховної роботи на 2014-2015 н. р., розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної виховної програми, надати методичні рекомендації. Форма проведення: семінар Питання для обговорення 1.Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2014-2015 н. р. 2.Ефективне планування як основа результативності роботи класного керівника 3.Нормативно-правове забезпечення виховного процесу. Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році. Опрацювання змісту Концепції національно-патріотичного виховання молоді в навчальних закладах України . Повторне (вибіркове) опрацювання змісту програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». 4. Ознайомлення з посадовими обов’язками класного керівника. 5. Про участь школи в районних виховних заходах та 6.Огляд сучасної літератури з питань виховання | Симоненко Л.Б. | 28.08. 2014 |
2. | Тема:Вчителі – учні - батьки: налагодження партнерства. Подолання конфліктних ситуацій в сім’ї та в школі. Мета: розробка шляхів подолання конфліктних ситуацій в сім’ї та в школі, знаходження точок дотику вчителів, дітей та батьків, формування у педагогів уяви про можливі варіанти ефективного вирішення конфліктів Форма роботи: семінар - практикум Питання для обговорення: 1.Причини виникнення конфліктів у школі та шляхи їх вирішення. 2. Діагностичний моніторинг «Погляд учителів та учнів на причини виникнення конфліктів у школі та шляхи їх вирішення» 3.Анкетування батьків та учнів «Погляд батьків та учнів на шляхи вирішення конфліктів» 4. Медіація – сучасна форма вирішення конфліктів | Симоненко Л.Б. Берлюта О.В. Масло О.І. | 31.10. 2014 |
3. | Тема: Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї й соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів. Удосконалення виховної роботи з важковиховуваними дітьми Мета:формування у класних керівників установки на застосування технології педагогічної підтримки в роботі з дітьми девіантної поведінки й дітьми із сімей соціального ризику Форма роботи: психолого-педагогічний семінар Питання для обговорення: 1. Причини девіантної поведінки неповнолітніх та її педагогічна профілактика . Застосування вчителями технології педагогічної підтримки 2. Вияв функціонально неспроможних сімей як засіб профілактики соціального сирітства 3. Суб’єктивна позиція батьків – важливий фактор формування виховного простору школи 4.Програма ігрової корекції порушень розвитку властивостей суб’єкту самосвідомості й спілкування у соціально й педагогічно занедбаних дітей. 5. Методи комплексної експрес-діагностики стану соціально-педагогічної занедбаності дітей й особливостей родинної атмосфери. 6.Діагностичний моніторинг «Молодь і протиправна поведінка» | Симоненко Л.Б. Берлюта О.В. Симоненко Л.Б Масло О.І. Берлюта О.В. Симоненко Л.Б. | 05.01. 2015 |
4. | Тема:Удосконалення роботи з національно-патріотичного виховання Мета:пошуки шляхів удосконалення роботи з національно-патріотичного виховання Форма проведення: семінар Питання для обговорення: 1.Нормативно-правові документи з національно-патріотичного виховання 2. Анкетування учнів з виявлення патріотичних почуттів 3.Реалізація плану заходів з патріотичного виховання (за Концепцією національно-патріотичного виховання молоді) 4. Інноваційні форми роботи класного керівника з національно-патріотичного виховання (обмін досвідом) 5. Аукціон сценаріїв «Патріотами не народжуються. Патріотами стають» | Симоненко Л.Б. Масло О.І. Симоненко Л.Б. Класні керівники Класні керівники | 26.03. 2015 |
5. | Тема:Перші підсумки впровадження в роботу школи Міжнародного шкільного проекту «Родинна твердиня». Підбиття підсумків виховної роботи за рік. Мета: удосконалення професійної майстерності класних керівників в питаннях організації роботи з батьками в рамках Міжнародного шкільного проекту «Родинна твердиня» . Форма проведення: круглий стіл Питання для обговорення: 1.Роль батьків у вихованні дитини, поглиблення їх знань із питань виховання. Реалізація Міжнародного шкільного проекту «Родинна твердиня» 2. Результати анкетування батьків «Ефективність практичного застосування рекомендацій із програми «Родинна твердиня» 3. Результати анкетування учнів «Мої стосунки з батьками» 4.Підбиття підсумків виховної роботи за рік 5.Творчі звіти класних керівників | Симоненко Л.Б. Класні керівники Берлюта О.В Берлюта О.В Симоненко Л.Б. Класні керівники | 21.05. 2015 |
Коментарi