/Files/images/electbarb.gif

/Files/images/1_veresnya/1_klas/1_klas.jpg

/Files/images/Запрошення для 1-го класу.jpg

/Files/images/electbarb.gif

/Files/images/1_veresnya/1_klas/30851644.jpg

Шановні батьки!

На Вас чекає дуже прекрасний і відповідальний період життя – Ваша дитина йде до 1 класу. В родині майбутній школярик – це хвилюючий та радісний момент, але разом з тим — це ще одне випробування для батьків. Адже так хочеться обрати для дитини комфортні умови навчання та розвинути її здібності та обдарування.
Від того, як дитина налаштується на навчання, які знання здобуде в початковій школі, залежатиме її подальше життя. Ми з Вами повинні пам’ятати, що наші діти зовсім не схожі на нас і на тих першокласників, які навчались у 1 класі 6-8 років тому. Адже змінилось суспільство, змінились відносини між людьми, змінилась природа і час.
Покликання освіти - підготувати людину до життя в суспільстві, виконувати всі вимоги сучасного розвитку науки і техніки. На даному етапі розвитку державі не потрібна особистість, яка вміє працювати з різними джерелами інформації, вміє приймати раціональне рішення, вміє досліджувати, знаходити нові перспективи розвитку тієї чи іншої галузі, володіє сучасними досягненнями техніки.

/Files/images/electbarb.gif


/Files/images/1_veresnya/1_klas/0_b29ef_8730fa16_XL.png Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Закону України «Про освіту» зарахування до закладу загальної середньої освіти здійснюється відповідно до території обслуговування. Кожний навчальний заклад має обслуговувати певну територію населеного пункту.

Перевірте, будь ласка, до території обслуговування якої школи Ви відноситеся відповідно до Вашої адреси проживання.

/Files/images/electbarb.gif

Інформація про закріплення території по обслуговуванню та проведенню обліку дітей та підлітків шкільного віку (від 5-18 років) за ОЗО "Миронівським академічним ліцеєм №3"

№ з/п Назва школи Території обслуговування Уповноважені
1. ОЗО "Миронівський академічний ліцей №3" Обухівського району Київської області Вул.Мирона Зеленого Вул.Ватутіна Вул.Гагаріна Вул.Гоголя Вул.Вишнева Вул.Сонячна Вул.Залізнична Вул.Заслонова Вул.Елеваторна Вул.Сухомлинського Вул.Івана Мазепи Вул.Корсунська Вул.Коцюбинського Вул.Полуботка Вул.Соборності Вул.Литвиненка Вул.Матросова Вул.Г.Сковороди Вул.Будівельників Вул.Набережна Вул.Конституції Вул.Богуславська Вул.Академіка Ремесла Вул.Паризької Комуни Вул.Перемоги Вул.Попова Вул.Пушкіна Вул.Стрільця Вул.Толстого Вул.Франка Вул.Слободяника Вул.Михайлівська Вул.Чехова Вул.Козацька Пров.Аверіна Пров.Мирона Зеленого Пров.Гоголя Пров.Корсунський Пров.Матросова Пров.Привокзальний Пров.Тракторний Пров.Стрільця Пров.Франка Пров.Слободяника Пров.Черняхівського Савенко В.М.- міський голова міста Миронівки, Корнієнко О.Г.- директор ОЗО "Миронівський академічний ліцей №3",
Чала Л.П. - заступник директора ліцею з навчально-виховної роботи

Шановні Батьки!

Також повідомляємо, що на базі ОЗО "Миронівський академічний ліцей №3" будуть відкриті три перших класи.

З 01.09.2021 року здійснюється набір першокласників, які здобуватимуть освіту за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України»

(відповідно до змін у Статуті закладу).

Набір здійснюють вчителі:
Бондаренко Тетяна Іванівна
Чупис Тетяна Василівна
Бабій Ірина Миронівна
/Files/images/_0ltsey/ffgsdfsdf-400x275.png
Відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 367 від 16.04.2018 р., зарахування дітей до закладу освіти здійснюється, як правило, до початку навчального року та відповідно до території обслуговування (крім закладів освіти ІІ, ІІ-ІІІ ступенів та ІІІ ступеня). Органам місцевого самоврядування та місцевим органом виконавчої влади рекомендовано щорічно не пізніше ніж за один місяць до завершення прийому заяв визначати дату початку приймання заяв про зарахування.
Такий строк не може бути меншим одного місяця.
Зарахування дітей до початку і впродовж навчального року здійснюється виключно на вільні місця. Після зарахування дітей до закладу освіти їх розподіл між класами відбувається в межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту». Зарахування дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного чи спеціального класу (з його утворенням у разі відсутності) здійснюється на підставі доданого до заяви висновку про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (чи витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації).
Заяву про зарахування дитини до першого класу закладу освіти, за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця дитина, та документи, визначені пунктом 4 розділу І цього Порядку, подаються до відповідного закладу одним з батьків дитини особисто до 31 травня.
Таким чином, прийом документів до 1-х класів на 2021-2022 навчальний рік у закладах загальної середньої освіти міста, підпорядкованих управлінню освіти Миронівської міської ради, розпочнеться не раніше квітня 2021 року.
Документи, які необхідні для прийому дітей у 1-й клас:
/Files/images/_0ltsey/photo_2021-01-14_21-54-17.jpg/Files/images/_0ltsey/55736495_401098557117126_6850350726904807424_n.jpg

/Files/images/electbarb.gif


ОЗО «МИРОНІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №3»

НАКАЗ
від 01.09.2021 р. №69

Про зарахування до закладу освіти здобувачів освіти 1 класу

На виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 16 квітня 2018 року №367, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за №564/32016, заяв батьків

НАКАЗУЮ:

1.Зарахувати до складу здобувачів освіти класу ,класний керівник Чупис Т.В.

1.Алєксєєнко Анастасію Даніїлівну

2.Григор'єву Ярину Едуардівну

3.Гулєвича Тараса Руслановича

4.Дадашову Валерію Михайлівну

5.Демчика Олександра Ярославовича

6.Євтушенко Анастасію Іванівну

7.Заярного Давіда Олександровича

8.Клименко Марію Віталіївну

9.Клименка Романа Віталійовича

10.Коваленка Володимира Олександровича

11.Лазоренка Михайла Сергійовича

12.Мар'їну Софію Михайлівну

13.Никитюка Данила Ігоровича

14.Оганесян Марію Микаелівну

15.Ожувенка Романа Олеговича

16.Омельченка Єгора Володимировича

17.Онучак Єву Максимівну

18.Онучак Мілану Максимівну

19.Резнік Олександру Романівну

20.Семиволос Злату Олегівну

21.Хоміч Захарія Станіславовича

22.Чамату Соломію Максимівну

23.Шевченка Назарія Сергійовича

24.Шпиль Єлизавету Олександрівну

25.Штангаєву Поліну Олександрівну

2.Зарахувати до складу здобувачів освіти класу ,класний керівник Бабій І.М.

1.Балацан Ангеліну Юріївну

2.Білоушенко Крістіну Владиславівну

3.Боченка Романа Олександровича

4.Буртового Глєба Олексійовича

5.Глімбовського Вадима Вадимовича

6.Дубіну Валерію Владиславівну

7.Дука Тараса Миколайовича

8.Дяченка Максима Сергійовича

9.Іванцова Романа Олександровича

10.Карпенко Аріну Ігорівну

11.Курбанову Чарас Жасурбеківну

12.Кухара Макара Владиславовича

13.Кушніра Антона Віталійовича

14.Перетятько Мілану Ігорівну

15.Руденко Вікторію Вікторівну

16.Свистуна Владислава Романовича

17.Синявську Ярославу Олександрівну

18.Хижняк Анастасію Вячеславівну

2.Зарахувати до складу здобувачів освіти класу, класний керівник Бондаренко Т.І.

1.Бирук Наталію Сергіївну

2.Бондаренко Єву Олегівну

3.Гагач Марію Сергіївну

4.Давиденко Софію Юріївну

5.Динник Вероніку Олексіївну

6.Колодій Поліну Олександрівну

7.Коробанову Вероніку Павлівну

8.Коробова Матвія Андрійовича

9.Косенка Гордія Віталійовича

10.Куц Єлизавету Ярославівну

11.Куцокінь Олександра Петровича

12.Лях Анну Ярославівну

13.Москаленка Олександра Володимировича

14.Назвренка Олександра Сергійовича

15.Ніколаєва Тімура Андрійовича

16.Недибу Кирила Андрійовича

17.Омельченко Христину Павлівну

18.Петрова Дмитра Олександровича

19.Подолинного Дмитра Михайловича

20.Поліщука Даніїла Вікторовича

21.Притулу Анну Віталіївну

22.Прокопенко Злату Олексіївну

23.Пушенка Нікіту Сергійовича

24.Цимбала Матвія Віталійовича

25.Шевченко Ніку Костянтинівну

Директор ліцею О.Г.Корнієнко

/Files/images/electbarb.gif

До першого класу зараховуються діти, яким на 01 вересня 2018 року виповнилося 6 років.
УВАГА! Прийом, до освітнього закладу №3, здійснюється без проведення вступних випробувань, тестувань, співбесід, іспитів з перевірки їх знань з навчальних предметів.

УВАГА! Подача документів мешканцями мікрорайону, діти, яких зареєстровані та постійно проживають на закріпленій території обслуговування освітнього закладу № 3

відбуватиметься в період з 02 квітня по 31 травня 2018 року.

Документи, необхідні для зарахування дитини до першого класу:

Заява від одного з батьків

Копія свідоцтва про народження дитини

Копія чорнобильського посвідчення (за наявності)

Довідка про медичний огляд та картка імунізації

Родини першокласників, які мають статус тимчасово переміщених осіб, до пакету вище перерахованих документів додають витяг з довідки про реєстрацію ТПО для підтвердження їх місця проживання.

Усі інші батьки, які хочуть скористатись правом вибору школи не за територією обслуговування, з 1-го по15 червня 2018 року надають зазначені документи у обраний заклад, і при наявності вільних місць дитина буде зарахована.

/Files/images/1_veresnya/1_klas/electbarb.gif

/Files/images/1_veresnya/1_klas/846652622_w640_h640_pershoklasnik.jpg

МИРОНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів №3
НАКАЗ
від 31.05.2018 р. №55

Про зарахування учнів до 1-го класу

на 2018/2019 н.р.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України №367 від 16.04.2018 року №Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» відповідно до частини третьої статті 18 закону України «Про загальну середню освіту» згідно поданих батьками заяв,

НАКАЗУЮ:

1.Зарахувати до 1-А класу таких учнів.
Класний керівник Дрифан С.В.

1.1.Бабенка Максима Сергійовича

1.2.Базяк Вікторію Василівну

1.3.Бублик Ірину Миколаївну

1.4.Галевську Олександру Валеріївну

1.5.Голуб Анастасію Володимирівну

1.6.Деньгу Ярослава Руслановича

1.7.Дріч Артема Ігоровича

1.8.Іванкевич Варвару Євгеніївну

1.9.Козачок Поліну Олегівну

1.10.Конончука Андрія Олексійовича

1.11.Міщука Федіра Павловича

1.12.Нищик Анастасію Олександрівну

1.13.Паришкуру Ангеліну Валентинівну

1.14.Притулу Макара Сергійовича

1.15.П‘ятенка Михайла Олександровича

1.16.Рибалко Анну Сергіївну

1.17.Свистун Меланію Валеріївну

1.18.Стаднійчука Данила Ігоровича

1.19.Стаднійчук Єлизавету Ігорівну

1.20.Шпиль Анастасію Олександрівну

1.21.Штанько Катерину Олександрівну

1.22.Якименка Захара Олександровича

2.Зарахувати до 1-Б класу таких учнів.
Класний керівник Соловйова С.П.

2.1.Бабенка Івана Сергійовича

2.2.Бондаренка Дмитра Володимировича

2.3.Буряк Софію Вікторівну

2.4.Буглака Олександра Сергійовича

2.5.Василенка Артема Віталійовича

2.6.Динник Вікторію Олексіївну

2.7.Затулій Єву Сергіївну

2.8.Кірпікову Алісію Денисівну

2.9.Кірпікова Антона Денисовича

2.10.Мозгового Дениса Романовича

2.11.Надточеєва Назара Івановича

2.12.Остапчука Олександра Олексійовича

2.13.Остапчука Івана Вікторовича

2.14.Ращенка Ростислава Максимовича

2.15.Тарасенка Тімура Мирославовича

2.16.Сидоріну Вероніку Романівну

2.17.Самоходську Єлізавету Романівну

2.18.Сторчеус Анастасію Олександрівну

2.19.Шаригіна Артема Віталійовича

2.20.Шманенко Поліну Олександрівну

2.21.Шульгу Даніла Руслановича

3.Зарахувати до 1-В класу таких учнів.
Класний керівник Кущ А.Ю.

3.1.Балу Діану Євгеніївну

3.2.Вареник Злату Олександрівну

3.3.Гирина Петра Павловича

3.4.Головача Іллю Івановича

3.5.Гудзенка Володимира Володимировича

3.6.Дуброву Анастасію Юріївну

3.7.Жилку Юрія Андрійовича

3.8.Клименко Божену Павлівну

3.9.Коробенка Єгора Віталійовича

3.10.Корнієнко Злату Петрівну

3.11.Левицького Дениса Сергійовича

3.12.Матвєєва Тимура Олександровича

3.13.Музику Каріну Сергіївну

3.14.Педченка Тимура Олександровича

3.15.Присяжнюк Анну-Вікторію Сергіївну

3.16.Свєтлова Давида Олександровича

3.17.Сидоріну Софію Максимівну

3.18.Стрикаль Анастасію Романівну

3.19.Чернявського Глєба Ігоровича

3.20.Янічека Антона Андрійовича

3.21.Підвальну Анастасію Василівну

Директор школи О.Г.Корнієнко

/Files/images/electbarb.gif

БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Зовсім не за горами, коли в багатьох сім’ях от-от станеться радісна і знакова подія: 1 вересня в пишних бантах чи у франтуватому костюмчику ваше маля вперше переступить шкільний поріг! Прощай, безтурботне дитинство! Що чекає попереду — успішне навчання, нові друзі, цікаве насичене життя? …?

Основними компонентами загальної (психологічної) готовності до школи є:

1. Мотиваційна готовність до навчання у школі.

Виявляється у прагненні дитини до навчання, бути школярем; у достатньо високому рівні пізнавальної діяльності і розумових операцій; у володінні елементами навчальної діяльності; у певному рівні соціального розвитку. Все це забезпечує психологічні передумови включення дитини в колектив класу, свідомого, активного засвоєння навчального матеріалу, виконання різноманітних шкільних обов'язків. Свідченням мотиваційної готовності є наявність у дитини бажання йти до школи і вчитися, сформованість позиції майбутнього школяра. Якщо в дитини сформувалися адекватні уявлення про школу, вимоги до нової поведінки, вона не відчуватиме труднощів у прийнятті нової позиції, легко засвоюватиме норми і правила навчальної діяльності та поведінки в класі, взаємини з учителем і школярами.

2. Емоційно-вольова готовність до навчання в школі.

Засвідчує здатність дитини регулювати свою поведінку в різноманітних ситуаціях спілкування і спільної навчальної діяльності, виявляється у самостійності, зосередженості, готовності й умінні здійснювати необхідні вольові зусилля. Вимоги до позиції школяра ставлять дитину перед необхідністю самостійно і відповідально виконувати навчальні обов'язки, бути організованою й дисциплінованою, вміти адекватно оцінювати свою роботу. Тому цей вид психологічної готовності називають морально-вольовою, оскільки вона пов'язана із сформованістю особистісної позиції дитини, з її здатністю до управління власною поведінкою. Йдеться про вміння дотримуватися правил, виконувати вимоги вихователя, гальмувати афективні імпульси, виявляти наполегливість у досягненні мети; уміння довести до кінця розпочату справу, навіть якщо вона не зовсім приваблива для дитини.

3. Розумова готовність дитини до навчання в школі.

Виявляється у загальному рівні її розумового розвитку, володінні вміннями і навичками, які допоможуть вивчати передбачені програмою предмети. Загалом розумова готовність дитини до навчання у школі охоплює її загальну обізнаність з навколишнім світом, елементи світогляду; рівень розвитку пізнавальної діяльності і окремих пізнавальних процесів (мовлення, пам'яті, сприймання, мислення, уяви, уваги); передумови для формування навчальних умінь і загалом навчальної діяльності. Формування умінь навчальної діяльності забезпечує дитині високий рівень здатності до навчання, тобто до виокремлення навчального завдання і вміння перетворити його на самостійну мету діяльності. Це вимагає від дитини здатності аналізувати, шукати причини змін у предметах і явищах тощо.

4. Психологічна готовність до спілкування та спільної діяльності.

Це важливе новоутворення обумовлене зміною провідних типів діяльності, переходом від сюжетно-рольової гри до навчальної діяльності. Дитина, у якої не сформовані компоненти психологічної готовності до спілкування та спільної діяльності, відчуватиме такі типові труднощі у навчанні, як: нерозуміння позиції вчителя, невміння слухати товариша, узгоджувати спільні з класом дії, завищена самооцінка та ін.

Загалом, психологічна готовність є цілісним станом психіки дитини, що забезпечує успішне прийняття нею системи вимог школи і вчителя, успішне оволодіння новою для неї діяльністю та новими соціальними ролями.

Чи хоче дитина йти до школи?

Насамперед дізнайтеся, чи хоче ваша дитина йти до школи. Зверніться до неї зі словами: «Якби хтось став за тебе говори­ти, чи ти погодилася б з цими словами?»

1. Коли я піду до школи, у мене з'я­виться багато нових друзів.

2. Мені цікаво, які в нас будуть уроки.

3. Думаю, що буду запрошувати на свій день народження увесь клас.

4. Мені хотілося б, щоб урок тривав довше, ніж перерва.

5. Цікаво, що в школі пропонують на сніданок?

6. Коли я піду до школи, то буду гарно вчитися.

7. Найкраще в шкільному житті — це канікули.

8. Мені здається, у школі більше ціка­вого, ніж у дитячому садку.

9. Мені хочеться в школу, тому що діти з мого будинку вже навчаються.

10. Якби мені дозволили, я б пішла учи­тися торік.

Усього позитивних відповідей ...

Обведіть номери висловлювань, із яки­ми ваш малюк погодиться, а потім порахуйте кількість позитивних відповідей.

Сума 1—3 бали — ваша дитина вважає, що непогано живе і без школи. У цьому випадку вам слід замислитися надпричинами такої думки.

Сума 4—8 балів — так, у школу хочеть­ся, але в основному вона мріє поки що про нові ігри і друзів.

Сума 9—10 балів — вам не варто три­вожитися. Добре, якщо ваша дитина збереже таке ставлення до школи на най­ближчі десять-одинадцять років.

Що він знає про школу?

Тепер визначте, що знає про школу ваш малюк. Адже вже першого вересня в ньо­го виникне багато запитань і складних ситуацій. Для вас ці дитячі тривоги здаватимуться дрібницями, а для нього – най­важчими завданнями. Будьте завбачливі і допоможіть дитині заздалегідь.

Отже, вихід із майбутніх скрутних по­ложень.

Запитайте малюка:

1. Як звертаються до вчительки?

2. Як привернути до себе увагу, якщо потрібно про щось запитати?

3. Що сказати, якщо потрібно ви­йти в туалет?

4. Що таке урок?

5. Як дізнаються, що пора починати урок?

6. Що таке перерва?

7. Для чого вона потрібна?

8. Як називається стіл, за яким діти пишуть?

9. На чому пише вчитель, коли пояс­нює завдання?

10. Що таке оцінка?

11. Які оцінки гарні, а які погані?

12. Що таке шкільний щоденник?

13. У класі вчаться діти одного віку чи різного?

14. Що таке канікули?

Важливо, щоб дитина відповіла прин­ципово правильно, можна і без уточнень.

Порівняйте її відповіді з правильними:

1. На ім'я і по батькові, на Ви.

2. Мовчки підняти руку, так, щоб її було видно.

3. Підняти руку і сказати: «Вибачте, можна вийти?»

4. Це той час, протягом якого діти вчаться чогось нового: слухають пояснен­ня вчителя і відповіді учнів, роблять впра­ви і не виходять із класу.

5. Дзвенить дзвоник, коридори порож­ніють, діти біжать у класи.

6. Перерва — це проміжок часу між уроками.

7. Перерва потрібна для того, щоб діти могли вийти з класу, відпочити, пограти, поснідати.

8. Парта.

9. Вчитель пише на дошці.

10. Оцінка — це цифра, якою оці­нюють успіхи: правильно або непра­вильно, добре або погано учень вико­нав завдання.

11. Щоденник — це такий зошит, куди вписується розклад уроків, діти записують домашнє завдання, а учи­тель виставляє оцінки.

12. В одному класі вчаться звичай­но діти одного віку, одного року народ­ження.

13. Канікули — це перерва в на­вчанні на кілька днів, а також на все літо; після літніх канікул діти йдуть у наступний клас.

Якщо дитина відповіла правильно:

— на 13—14 запитань — у шкільних правилах для неї не буде несподіванок;

— на 7—10 запитань—непогано, але можна поговорити або почитати про школу;

— на 4—6 запитань — необхідно до­кладніше поговорити про шкільні пра­вила і повернутися до гри;

— на 1—3 запитання — а чи ходили ви самі в школу?

Пограйте в цю саму гру, придумав­ши нові запитання, і попросіть бути вчителем кого-небудь із знайомих.

ТЕСТ НА ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ «ВНУТРІШНЬОЇ ПОЗИЦІЇ ШКОЛЯРА»

Задаємо дитині наведені нижче питання і записуємо отримані від­повіді.

Ти хочеш піти до школи?

Ти хочеш ще на рік залишитися в дитячому садочку ?

Що тобі найбільше подобається в дитячому садочку ?

Ти любиш, коли тобі читають книжки?

Ти сам просиш, щоб тобі почитали книжку?

Які книжки в тебе є найулюбленішими?

Чому ти хочеш піти до школи?

Чи намагаєшся ти залишити роботу, коли у тебе не виходить?

Тобі подобається шкільна форма і шкільне приладдя?

10. Якщо тобі вдома дозволять ходити в шкільній формі та користуватися шкільним приладдям, а в школу дозволять не ходити, то це тебе влаштує? Чому?

11. Якщо ми з тобою будемо грати в школу, то ким ти захочеш бути — учнем або вчителем?

12. Під час гри в школу що буде довшим — урок чи перерва?

Оцінювання результатів

Враховуються відповіді на питання №№ 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12.

Якщо «внутрішня позиція школяра» є сформованою, то відповіді на питання будуть такими:

№ 1 - Хочу йти до школи.

№ 2 - Не хочу залишитися ще на рік у дитячому садочку

№ 3 - Ті заняття, на яких учили (букви, цифри тощо).

№ 4 - Люблю, коли мені читають книги.

№ 5 - Сам прошу, щоб мені почитали.

№ 10 - Ні, не влаштує, хочу йти до школи.

№ 11 - Хочу бути учнем.

№12 - Нехай буде довшим урок.

ОЦІНЮВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАВЛЕННЯ
ДО МАЙБУТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ

Тест «Веселий-сумний»

На малюнках зображені діти в різних ситуаціях, пов'язаних зі школою і навчанням.

На всіх малюнках немає облич, замість них — порожні кружечки. Просимо дитину описати, яким, на її думку, повинен бути вираз об­личчя дитини в кожній ситуації - веселим чи сумним - та пояснити, чому.

Якщо дитина говорить: «Не знаю», у цьому випадку ставимо додаткові питання: «Як ти вважаєш, що тут взагалі відбувається? Хто намальований на картинці?» тощо.

Оцінювання результатів

Відповіді, в яких описується весела або серйозна дитина, свідчать про те, що малюк налаштований позитивно, та оцінюються як емо­ційно благополучні.Якщо дитина дає 5-6 «тривожних», негативних відповідей, це свідчить про те, що вона «болісно» ставиться до майбутнього шкільного життя, для неї цей етап у житті пов'язаний із сильними емоційними переживаннями, і їх потрібно «згладжувати».

ОЦІНЮВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ШКОЛИ

Тест «Кому що пасує?»

Пропонуємо дитині пограти в таку гру: «Зараз я тобі буду називати пари слів, наприклад, «гарний — поганий», а ти повинен сказати, кому більше пасує кожне з них - школяреві або дошкільникові?»

Другий варіант цієї гри. Просимо дитину розкласти заздалегідь підготовлені нами картки з написаними на них словами: одну картку дитина повинна покласти у ранець (портфель, сумку і т. д.), іншу — у коробку з іграшками.

Пари слів із прикметниками-антонімами:

Великий — маленький;

дорослий — дитячий;

веселий — сумний;

швидкий — повільний;

чистий — брудний;

солодкий — гіркий;

гладкий — колючий;

хворий — здоровий;

теплий — холодний;

активний — пасивний;

добрий — злий;

сміливий — боязкий;

бадьорий — втомлений;

сильний — слабкий;

світлий — темний.

Оцінювання результатів

Загальне позитивне ставлення до процесу навчання в школі оці­нюється за переважною кількістю прикметників з позитивним емо­ційним забарвленням, які дитина зараховує до шкільного життя.

ВИЗНАЧАЄМО ПРОВІДНУ РУКУ

Правша чи лівша? Точніше, праворукою чи ліворукою є ваша дитина? Чи це важливо? Безумовно. Тому, що ліворукі діти вимагають іншого підходу. У таких малюків відзначають гарну зорову пам'ять, здібність до музики, малювання, конструювання. За, партою таку дитину краще посадити зліва. Під час письмових робіт світло повинно падати справа.

Проводимо декілька простих вправ і визначаємо, хто перед нами.

1. Поза Наполеона: просимо дитину схрестити руки на грудях та звертаємо увагу на те, яка рука знаходиться зверху — ліва чи права.

2. Малюємо два однакових квадратики та просимо дитину заштрихувати їх: одні — правою рукою, інші — лівою.

3. Ставимо перед малюком дві коробочки: одну — порожню, іншу — із ґудзиками або сірниками, і просимо перекласти дрібні деталі з повної коробочки до порожньої. Якою рукою скористалася дитина?

4. Беремо маленький м'ячик і кидаємо його дитині. Якою рукою вона його спіймала?

5. Пропонуємо малюкові поплескати у долоні та звертаємо увагу на те, яка рука знаходиться зверху.

6.Схрещуємо пальці рук та, показуємо дитині, як це робити. Нехай зробить так само. Наше завдання — помітити, палець якої руки знаходиться зверху;

7.Малюємо два кружечки однакового діаметра (приблизно 3 см). Даємо дитині простий олівець у праву руку та просимо поставити якомога більше крапок в одному із кружечків із закритими очима.

Те ж саме нехай дитина зробить лівою рукою. В якому із кружечків виявилося більше точних влучень?

А тепер підраховуємо, в якій кількості проб провідною була права рука. А ліва? Якщо ми отримали рівний результат, — у дитини гармонійно працюють обидві півкулі головного мозку.

ПробаРука
1Поза Наполеона
2«Квадратики»
3Коробочки
4М’ячик
5Плескаємо у долоні
6Схрещені пальці
7«Кружечки»
А тепер тест для вас, дорогі батьки.

Чи готовий я бути батьком першокласника?

Опрацьовуючи його результати, скористайтеся таблицею. Для цього закресліть номери тих запитань, на які ви відповіли позитивно, а потім порахуй­те кількість закреслених номерів у кожно­му стовпчику окремо. Отриману суму за­пишіть у нижню порожню клітинку кожно­го стовпчика. У графі «Усього» поставте загальну кількість закреслених цифр.

Отже, вибирайте близький варіант відповіді:

1. Мені здається, що моя дитина вчитиметься гірше за інших.

2. Я побоююся, що моя дитина часто кривдитиме інших дітей.

3. На мій погляд, чотири уроки — непо­сильне навантаження для маленької ди­тини.

4. Важко бути впевненим у тому, що вчи­телі молодших класів добре розу­міють дітей.

5. Дитина може добре вчитися тільки в тому випадку, якщо вчителька — її влас­на мама.

6. Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися писати, рахува­ти і читати.

7. Мені здається, що діти в цьому віці ще не здатні дружити.

8. Боюся навіть думати про те, що ди­тина буде обходитися без денного сну.

9. Моя дитина губиться, коли до неї звертається незнайома доросла людина.

10. Моя дитина не ходить до дитячого садка і ніколи не розлучається з матір'ю.

11. Початкова школа, по-моєму, мало спроможна чого-небудь навчити дитину.

12. Я побоююся, що однокласники дражнитимуть мою дитину.

13. Мій малюк, по-моєму, значно слаб­кіший за своїх ровесників.

14. Боюся, що вчителька не має мож­ливості оцінити успіхи кожної дитини.

15. Моя дитина часто говорить: «Мамо, ми підемо в школу разом?»

1 2 3 4 5

6 7 8 9 10

11 12 13 14 15

Усього

Що означають отримані цифри?

Якщо сума позитивних відповідей 4 або менше балів: у вас є всі підстави з опти­мізмом зустріти перше вересня — ви самі готові визнати нову соціальну роль вашої дитини.

Якщо сума позитивних відповідей 5— 10 балів: вам бажано краще підготувати­ся до можливих труднощів.

Якщо сума позитивних відповідей 10 і більше балів: подумайте над своїми відпо­відями ще раз, можливо, вам варто пора­дитися з психологом.

Що ж означають суми в стовпчиках таблиці?

Насамперед звертайте увагу на ті зна­чення, де сума 2—3 бали.

1-й стовпчик — очевидно, необхідно зайнятися іграми і завданнями, що розвивають увагу, пам'ять, мислення, дрібну моторику рук.

2-й стовпчик —зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина взаємодіяти з ровесниками.

3-й стовпчик — можна припустити деякі складності, пов'язані зі здоров'ям вашої дитини, але є ще час зайнятися загартувальними і зміцнювальними вправами.

4-й стовпчик — не виключена мож­ливість того, що в дитини виникнуть труднощі в порозумінні з учителем.

5-й стовпчик — ваша дитина недостат­ньо самостійна, мабуть, вона занадто при­в'язана до матері.

Подумайте, можливо, варто відкласти школу на рік?

Може, корисно буде пограти в школу влітку? Міркуйте, аналізуйте, радьтеся.

Успіхів вам!

Адміністрація навчального закладу

Кiлькiсть переглядiв: 950

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!