Відомості про вчителів
№ | ПІБ | Стаж | Освіта | Категорія |
1 | Омельченко М.П. | 33 | вища | вища |
2 | Шкребтій Л.М. | 21 | вища | вища |
3 | Вірянська Т.В. | 17 | вища | вища |
4 | Кириченко Н.М. | 17 | вища | вища |
5 | Сидорова В.А. | 27 | вища | вища |
Проблемне питання над яким працюють:
1. Омельченко М.П. «Використання проектних технологій на уроках англійської мови»
2. Кириченко Н.М. « Комунікаційний підхід у вивченні граматики»
3. Шкребтій Л.М. «Використання комп’ютерних технологій на уроках англійської мови»
4. Вірянська Т.В. «Шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови на сучасному занятті з англійської мови»
5. Сидорова В.А. «Розвиток творчої активності учнів на уроках англійської мови»
План засідань
Тематика засідань
Перше засідання (вересень)
Тема: Психологічні та методичні особливості навчання іноземної мови учнів першого класу.
Мета: Опрацювати і використовувати в своїй практиці рекомендацій щодо особливостей навчання іноземної мови учнів з першого класу.
1. Планування роботи на Iпівріччя.
2. Ознайомлення з особливостями навчання іноземної мови учнів з першого класу.
3. Підготовка до шкільної на районної олімпіад.
4. Ознайомлення з навичками літератури.
Друге засідання (грудень)
Тема: Формування навичок писемного мовлення на уроках англійської мови.
Мета: Практичне опанування учнями умінь навичок писемного мовлення на уроках англійської мови.
1. Основні уміння та навички писемного мовлення.
2. Обговорення результатів шкільної та районної олімпіади.
3. Ознайомлення з навичками літератури.
Третє засідання (березень)
Тема:Позакласні заходив школі як форма зацікавлення учнів до вивчення іноземної мови.
Мета: Пошук ефективних форм щодо зацікавлення учнів до вивчення іноземної мови.
1. Пошук ефективних форм щодо зацікавлення учнів до вивчення іноземної мови.
2. Проблема навичок і умінь мовленнєвої діяльності у навчальному процесі.
3. Обговорення результатів шкільної та районної олімпіад.
4. Ознайомлення з навичками літератури.
Четверте засідання
Тема: Основні направлення вдосконалення процесу вивчення іноземної мови в сучасній загальноосвітній школі.
Мета: Опрацювати основні направлення процесу вивчення іноземної мови.
1.Основні направлення вдосконалення процесу вивчення іноземної мови в сучасній загальноосвітній школі.
2. Підведення підсумків роботи.
3. Ознайомлення з навичками літератури.
Коментарi