/Files/images/kartinki/infa_ua.png

Всеосяжна батьківська любов.

Кожна людина веде внутрішні монологи. Пропоную Вам використати такий уявний монолог для корекції стосунків в родині

  1. Я так мало знаю про складні лабіринти дитинства.

Тому я дозволю дітям навчити мене.

  1. Я припускаюсь помилок. Це свідчить про те, що я людина, а отже, схильний помилятися.

Тому я буду терплячим до помилок дитини

  1. Я люблю, коли мене приймають таким, яким я є насправді.

Тому я намагатимусь співпереживати дитині й цінувати її особистість

Батьки повинні мати віру в життя, не бути тривожними, щоб не заразити цим дитину. Батьківська любов має бути принциповою, терплячою, а не загрозливою й авторитарною. Дуже важливо знайти час для родинного спілкування, коли вся сім’я може насолодитися спільним відпочинком. Для такого щасливого моменту я пропоную Вам декілька ігор-вправ.

ВПРАВА-ПАНТОМІМА «ЗМАЛЮЙ ЕМОЦІЮ»

Мета: опрацювання емоційних станів, уміння представити і визначити емоційний стан інших людей

Кожен з учасників по черзі намагається без слів (міміка, жести, рухи) зобразити емоцію (радість, смуток, образа, страх…). Решта маю вгадати, що це за емоція.

ВПРАВА«ВІДДЗЕРКАЛЮВАННЯ».

Мета: розвинути навички взаємодії

Інструкція: Виконайте чотири нескладних завдання, точніше, зімітуйте їх виконання. Завдання такі:

пришиваємо ґудзик;
збираємося в дорогу;
печемо пиріг;
виступаємо в цирку.

Особливість цих завдань в тому, що кожне з них учасники будуть виконувати попарно, причому партнери встануть один проти одного, і один з них стане на час дзеркалом, тобто буде копіювати всі рухи свого партнера. Потім партнери поміняються ролями.

ВПРАВА « В ГОРУ ПО ВЕСЕЛЦІ»

Мета:зняття напруги, опанування своїх емоцій

Усі учасники встають, заплющують очі, роблять глибокий вдих і уявляють, що разом з цим вдихом підіймаються вгору по веселці, а видихаючи – з’їжджають із неї,як з гірки. Вправу повторюють тричі, потім охочі діляться враженнями.

Кiлькiсть переглядiв: 211

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!