Районний семінар - практикум учителів фізики

Досягнення високої ефективності в навчально-виховному процесі — нелегке питання для кожного шкільного вчителя. Його успішне розв'язання визначає рівень майстерності педагога. Фізика має велике значення в шкільній освіті, а також залишається фундаментом природничої освіти, філософії, природознавства. А предметом її дослідження є закономірності природи в усій її багатогранності.

Одним із завдань, що стоять перед учителем фізики, є завдання навчити дітей застосовувати набуті знання на практиці.

ЯК ВИСЛОВИВСЯ А. ЕЙНШТЕЙН: «РОЗУМ, ЯКИЙ РОЗШИРИВ СВОЇ МЕЖІ, НІКОЛИ ВЖЕ НЕ ЗВУЗИТЬСЯ».

На сьогоднішній день фізика — це той предмет, де наочність відіграє далеко не останню роль у становленні наукового світогляду учнів, у формуванні в їхній свідомості єдиної картини світу. Потрібно досягати глибокого розуміння учнями законів і процесів, які вивчаються в межах загальноприйнятої навчальної програми. У цьому випадку використання технічних засобів може бути досить ефективним.

Сучасна молодь комфортно почувається у Всесвітній мережі, користується, як чимось звичайним, комп'ютером, інтерактивною дошкою, тому актуальність впровадження інформаційних технологій в освіті цілком об'єктивна.

«ЄДНІСТЬ ОСВІТИ Й НАУКИ Є ПРОВІДНИМ ПРИНЦИПОМ ДЕРЖАВНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ,» — СКАЗАНО В НАЦІОНАЛЬНІЙ ДОКТРИНІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ.

Тому сучасній школі потрібні вчителі, які здатні модернізувати зміст своєї діяльності шляхом творчого її удосконалення, використання досягнень науки і перспективного педагогічного досвіду. Не випадково ,15 березня 2016 року , місцем проведення районного семінару - практикуму вчителів фізики на тему «Використання електронно - цифрової лабораторії на уроках фізики» було обрано Миронівську ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.

Як зробити урок ефективнішим?

На це питання дала відповідь учитель - методист Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст№3 Надія Володимирівна Коломієць під час презентації електронно - цифрової лабораторії , продемонструвавши різні аспекти її використання.

Вона поділилася з присутніми власним досвідом роботи з інтерактивною дошкою на уроках фізики та астрономії. Надія Володимирівна розповіла, що під час створення презентацій використовує різні анімації: готові, створені власноруч та використовуючи програму Flow!Works, Рower Роіпt, тригери та макроси. Анімації дозволяють продемонструвати різні процеси і явища в русі, з коментарями, з повтореннями, якщо це потрібно. Будь-яку анімацію діти сприймають краще, ніж статичний малюнок.

Учасники семінару мали змогу переглянути урок розв`язування експерементальних задач "Фізичні перегони" з використанням електронно-цифрової лабораторії учнями 9-Б класу.

На уроці учні були експерементаторами та експертами , які оцінювали роботу електронно- цифрової лабораторії та звичайних лабораторних приладів . Діти використовуючи програму "Mi Lab" вимірювали температуру полум`я олімпійського вогню, температуру кріогідрату , досліджували коливання математичного та пружинного маятників, вимірювали прискорення вільного падіння.

Під час засідання круглого столу було зазначено, що оптимальне співвідношення змісту, інноваційних форм і методів навчання та засобів їх реалізації — головний чинник забезпечення якісної освіти учнів з фізики. І господарка семінару Коломієць Н.В. показала це на високому рівні.

Галерея " «Використання електронно - цифрової лабораторії на уроках фізики»(вчитель- методист Коломієць Н.В.)"

Кiлькiсть переглядiв: 218

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!