Районний семінар - практикум учителів фізики
Досягнення високої ефективності в навчально-виховному процесі — нелегке питання для кожного шкільного вчителя. Його успішне розв'язання визначає рівень майстерності педагога. Фізика має велике значення в шкільній освіті, а також залишається фундаментом природничої освіти, філософії, природознавства. А предметом її дослідження є закономірності природи в усій її багатогранності.
Одним із завдань, що стоять перед учителем фізики, є завдання навчити дітей застосовувати набуті знання на практиці.
ЯК ВИСЛОВИВСЯ А. ЕЙНШТЕЙН: «РОЗУМ, ЯКИЙ РОЗШИРИВ СВОЇ МЕЖІ, НІКОЛИ ВЖЕ НЕ ЗВУЗИТЬСЯ».
На сьогоднішній день фізика — це той предмет, де наочність відіграє далеко не останню роль у становленні наукового світогляду учнів, у формуванні в їхній свідомості єдиної картини світу. Потрібно досягати глибокого розуміння учнями законів і процесів, які вивчаються в межах загальноприйнятої навчальної програми. У цьому випадку використання технічних засобів може бути досить ефективним.
Сучасна молодь комфортно почувається у Всесвітній мережі, користується, як чимось звичайним, комп'ютером, інтерактивною дошкою, тому актуальність впровадження інформаційних технологій в освіті цілком об'єктивна.
«ЄДНІСТЬ ОСВІТИ Й НАУКИ Є ПРОВІДНИМ ПРИНЦИПОМ ДЕРЖАВНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ,» — СКАЗАНО В НАЦІОНАЛЬНІЙ ДОКТРИНІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ.
Тому сучасній школі потрібні вчителі, які здатні модернізувати зміст своєї діяльності шляхом творчого її удосконалення, використання досягнень науки і перспективного педагогічного досвіду. Не випадково ,15 березня 2016 року , місцем проведення районного семінару - практикуму вчителів фізики на тему «Використання електронно - цифрової лабораторії на уроках фізики» було обрано Миронівську ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.
Як зробити урок ефективнішим?
На це питання дала відповідь учитель - методист Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст№3 Надія Володимирівна Коломієць під час презентації електронно - цифрової лабораторії , продемонструвавши різні аспекти її використання.
Вона поділилася з присутніми власним досвідом роботи з інтерактивною дошкою на уроках фізики та астрономії. Надія Володимирівна розповіла, що під час створення презентацій використовує різні анімації: готові, створені власноруч та використовуючи програму Flow!Works, Рower Роіпt, тригери та макроси. Анімації дозволяють продемонструвати різні процеси і явища в русі, з коментарями, з повтореннями, якщо це потрібно. Будь-яку анімацію діти сприймають краще, ніж статичний малюнок.
Учасники семінару мали змогу переглянути урок розв`язування експерементальних задач "Фізичні перегони" з використанням електронно-цифрової лабораторії учнями 9-Б класу.
На уроці учні були експерементаторами та експертами , які оцінювали роботу електронно- цифрової лабораторії та звичайних лабораторних приладів . Діти використовуючи програму "Mi Lab" вимірювали температуру полум`я олімпійського вогню, температуру кріогідрату , досліджували коливання математичного та пружинного маятників, вимірювали прискорення вільного падіння.
Під час засідання круглого столу було зазначено, що оптимальне співвідношення змісту, інноваційних форм і методів навчання та засобів їх реалізації — головний чинник забезпечення якісної освіти учнів з фізики. І господарка семінару Коломієць Н.В. показала це на високому рівні.
Галерея " «Використання електронно - цифрової лабораторії на уроках фізики»(вчитель- методист Коломієць Н.В.)"
Коментарi