Тематичне планування з геометрії для 8 класу
(за підручником авторів М. І. Бурди, Н. А. Тарасенкової)
№ уроку | К-ть год | Тема уроку | Параграф за підручником | Контрольні заходи |
ПЕРШИЙ СЕМЕСТР ЧОТИРИКУТНИКИ | ||||
1-2 | 2 | Чотирикутник та його елементи | §1 | Експрес-контроль № 1-2 |
3-4 | 2 | Паралелограм та його властивості | §2 | Експрес-контроль № 3-4 |
5-6 | 2 | Ознаки паралелограма | §3 | Експрес-контроль № 5. Самостійна робота № 1 |
7-8 | 2 | Прямокутник | §4 | Експрес-контроль № 6-7 |
9-10 | 2 | Ромб. Квадрат | §5 | Експрес-контроль № 8 |
11 | 1 | Тематичний контроль № 1 | Контрольна робота № 1 | |
12-14 | 3 | Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника | §6 | Експрес-контроль № 9-10. Самостійна робота № 2 |
15-17 | 3 | Трапеція | §7 | Експрес-контроль №11-12. Самостійна робота № 3 |
18-19 | 2 | Центральні та вписані кути | §8 | Експрес-контроль № 13-14 |
20-21 | 2 | Вписані й описані чотирикутники | §9 | Експрес-контроль № 15-16 |
22 | 1 | Тематичний контроль № 2 | Контрольна робота № 2 | |
ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ | ||||
23 | 1 | Подібні трикутники | §10 | Експрес-контроль № 17 |
24-25 | 2 | Узагальнена теорема Фалеса | §11 | Експрес-контроль № 18. Самостійна робота № 4 |
26-27 | 2 | Перша ознака подібності трикутників | §12 | Експрес-контроль № 19-20 |
28-29 | 2 | Друга і третя ознаки подібності трикутників | §13 | Експрес-контроль № 21-22 |
30-31 | 2 | Середні пропорційні в прямокутному трикутнику | §14 | Експрес-контроль № 23 |
32 | 1 | Тематичний контроль № 3 | Контрольна робота №3 | |
ДРУГИЙ СЕМЕСТР РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ | ||||
33-36 | 4 | Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила | §15 | Експрес-контроль №24-26. Самостійна робота № 5 |
37-38 | 2 | Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника | §16 | Експрес-контроль №27-28 |
39-40 | 2 | Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника | §17 | Експрес-контроль № 29. Самостійна робота № 6 |
41-42 | 2 | Обчислення sin a, cos a і tg a | §18 | Експрес-контроль № 30-31 |
43-45 | 3 | Розв’язування прямокутних трикутників | §19 | Експрес-контроль № 32-33 |
46 | 1 | Тематичний контроль № 4 | Контрольна робота № 4 | |
МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ | ||||
47-48 | 2 | Многокутник та його властивості | §20 | Експрес-контроль № 34-35 |
49-50 | 2 | Поняття площі. Площа прямокутника | §21 | Експрес-контроль № 36-37 |
51-53 | 3 | Площа паралелограма | §22 | Експрес-контроль № 38-39 |
54 | 1 | Тематичний контроль № 5 | Контрольна робота № 5 | |
55-58 | 4 | Площа трикутника | §23 | Експрес-контроль №40-42. Самостійна робота № 7 |
59-61 | 3 | Площа трапеції | §24 | Експрес-контроль № 43-44 |
62 | 1 | Тематичний контроль № 6 | Контрольна робота № 6 | |
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ | ||||
63-67 | 5 | Повторення | ||
68 | 1 | Тематичний контроль № 7 | Контрольна робота № 7 | |
69-70 | 2 | РЕЗЕРВ ЧАСУ |
Завдання для експрес-контролю уміщено в посібнику: Тарасенкова Н. А. Експрес-контроль з геометрії для 8 класу: навч.-метод. посібник / Н. А.Тарасенкова, М. І. Бурда, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової, М. І. Бурди. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.
Матеріали самостійних і контрольних робіт подано в посібнику: Тарасенкова Н. А. Зошит для контролю навчальних досягнень з геометрії. 8 клас: навч.-метод. посібник / Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової, М. І. Бурди. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.
Тематичне планування з АЛГЕБРИ для 8 класу
(за підручником авторів Н. А. Тарасенкової,
І. М. Богатирьової, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк)
№ уроку | К-ть год | Тема уроку | Параграф за підручником | Контрольні заходи | |
перший семестр Раціональні вирази | |||||
1-2 | 2 | Раціональні вирази. Види раціональних виразів | §1 | Експрес-контроль № 1-2 | |
3-4 | 2 | Раціональний дріб. Основна властивість раціонального дробу | §2 | Експрес-контроль № 3-4 | |
5-6 | 2 | Зведення раціональних дробів до спільного знаменника | §3 | Експрес-контроль № 5. Самостійна робота № 1 | |
7-10 | 4 | Додавання і віднімання раціональних дробів | §4 | Експрес-контроль № 6-8 | |
11 | 1 | Тематичний контроль № 1 | Контрольна робота № 1 | ||
12-14 | 3 | Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня з натуральним показником | §5 | Експрес-контроль № 9-10. Самостійна робота № 2 | |
15-17 | 3 | Ділення раціональних дробів | §6 | Експрес-контроль №11-12. Самостійна робота № 3 | |
18-20 | 3 | Раціональні рівняння | §7 | Експрес-контроль № 13-14 | |
21 | 1 | Тематичний контроль № 2 | Контрольна робота № 2 | ||
22-23 | 2 | Що таке степінь із цілим показником | §8 | Експрес-контроль № 15-16 | |
24-26 | 3 | Властивості степенів із цілими показниками | §9 | Експрес-контроль № 17-18. Самостійна робота № 4 | |
27-29 | 3 | Перетворення раціональних виразів | §10 | Експрес-контроль № 19-21 | |
30-31 | 2 | Функція | §11 | Експрес-контроль № 22 | |
32 | 1 | Тематичний контроль № 3 | Контрольна робота № 3 | ||
другий семестр Квадратні корені. Дійсні числа | |||||
33-34 | 2 | Функція y = x2 | §12 | Експрес-контроль № 23-24 | |
35-37 | 3 | Арифметичний квадратний корінь | §13 | Експрес-контроль №25-26. Самостійна робота № 5 | |
38-39 | 2 | Множина та її елементи. Числові множини | §14 | Експрес-контроль № 27-28 | |
40-43 | 4 | Перетворення ірраціональних виразів | §15 | Експрес-контроль №29-31. Самостійна робота № 6 | |
44-45 | 2 | Функція | §16 | Експрес-контроль № 32 | |
46 | 1 | Тематичний контроль № 4 | Контрольна робота № 4 | ||
Квадратні рівняння | |||||
47-48 | 2 | Квадратні рівняння | §17 | Експрес-контроль № 33-34 | |
49-51 | 3 | Формула коренів квадратного рівняння | §18 | Експрес-контроль №35-36. Самостійна робота № 7 | |
52-53 | 2 | Теорема Вієта | §19 | Експрес-контроль № 37 | |
54 | 1 | Тематичний контроль № 5 | Контрольна робота № 5 | ||
55-56 | 2 | Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники | §20 | Експрес-контроль № 38-39 | |
57-59 | 3 | Рівняння, які зводяться до квадратних | §21 | Експрес-контроль № 40-41 Самостійна робота № 8 | |
60-63 | 4 | Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь | §22 | Експрес-контроль № 42-44 | |
64 | 1 | Тематичний контроль № 6 | Контрольна робота № 6 | ||
Повторення і систематизація навчального матеріалу | |||||
65-69 | 5 | Повторення | |||
70 | 1 | Тематичний контроль № 7 | Контрольна робота № 7 | ||
Завдання для експрес-контролю уміщено в посібнику: Тарасенкова Н. А. Експрес-контроль з алгебри для 8 класу: навч.-метод. посібник / Н. А.Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.
Матеріали самостійних і контрольних робіт подано в посібнику: Тарасенкова Н. А. Зошит для контролю навчальних досягнень з геометрії. 8 клас: навч.-метод. посібник / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.
Календарне планування планування з інформатики для 8 кл
«Затверджую» Директор школи ___________________ / / | «Погоджено» Заступник директора з навчально-виховної роботи __________________ / / |
Інформатика, 8 клас
Навчальна програма:
Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. – [Електронний ресурс]. – Режим перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Підручник:
Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н.В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с.
Навчальні посібники:
· Морзе Н.В. Зошит для практичних робіт та проектної діяльностіз інформатики: навч. посіб. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н.В.Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. УОВЦ «Оріон», 2016. — 64 с.
· Морзе Н.В. Перевірка предметних компетентностей. Інформатика 8 кл. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів / Н.В.Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер. – — К. УОВЦ «Оріон», 2016. — 40 с.
Календарно-тематичне планування з інформатики у 8-му класі
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика :
підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В.П.Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с..)
№ з/п | Дата проведення | Зміст уроку | Підручник | Примітка |
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 7-й клас (1 год) | ||||
1. | Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером Повторення вивченого у 7 класі | форзац | ||
Кодування даних (3 год) | ||||
2. | Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду | С. 6-13 | ||
3. | Кодування символів. | С. 6-13 | ||
4. | Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів | С.14 | ||
Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год) | ||||
5. | Архітектура комп’ютера. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування | С. 16-28 | ||
6. | Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу | С. 28-29 | ||
7. | Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення | С. 29-38 | ||
8. | Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами | С.38-44 | ||
9. | Практична робота 3. Архівування та розархівування даних | С.44 | ||
Опрацювання текстових даних (6 год) | ||||
10. | Текстовий документ та його об’єкти. Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в текстовий документ | С. 46-54 | ||
11. | Створення, редагування та форматування таблиць та графічних об’єктів в текстовому документі | С. 54-60 | ||
12. | Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів | С.60-61 | ||
13. | Структура документа. Створення та форматування розділів, колонтитулів, змісту та покажчика | С. 62-73 | ||
14. | Шаблон документа. Опрацювання складних текстових документів. | С.73-77 | ||
15. | Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків | С.78 | ||
Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год) | ||||
16. | Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа | С.80-83 | ||
17. | Сервіси для розміщення відео та аудіоматеріалів в Інтернеті | С.83-86 | ||
18. | Створення відеокліпу | С.86-89 | ||
19. | Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі | С.89-96 | ||
20. | Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду | С. 97 | ||
21. | Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті | С.98 | ||
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)+1 з резерву | ||||
22. | Мови програмування та їх класифікація | С. 100-104 | ||
23. | Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування | С. 104-110 | ||
24. | Об’єкти програм із графічним інтерфейсом | С.111-113 | ||
25. | Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис» | С.113-118 | ||
26. | Практична робота № 8.Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення | С.119 | ||
27. | Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок | С.120-124 | ||
28. | Поняття про метод. Використання вікон повідомлень | С.124-125 | ||
29. | Розробка програм засобами середовища програмування | С.126-129 | ||
30. | Практична робота № 9.Створення програми з кнопками та написами. | С.130 | ||
Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год) | ||||
31. | Величини. Їх типи та властивості | С.132-137 | ||
32. | Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування | С. 137-139 | ||
33. | Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування | С.139-141 | ||
34. | Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування | С. 142 | ||
35. | Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле | С. 143-148 | ||
36. | Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування | С. 148-152 | ||
37. | Налагодження програм | С. 152-155 | ||
38. | Практична робота 11. Налагодження готової програми | С. 156 | ||
39. | Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження | С. 157-161 | ||
40. | Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини | С. 161-166 | ||
41. | Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається» | С.166-169 | ||
42. | Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із передумовою у середовищі програмування | С.170-172 | ||
43. | Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування | С.172-174 | ||
44. | Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин | С.174-178 | ||
45. | Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин | С. 179-180 | ||
46. | Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів | С.181-183 | ||
47. | Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування | С.183-188 | ||
48. | Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами середовища програмування | С.188-191 | ||
49. | Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних | С.192 | ||
50. | Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок із теми | С.100-192 | ||
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (10 год) | ||||
51. | Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок | С.194-197 | ||
52. | Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Виконання обчислень з використанням функцій | С.197-200 | ||
53. | Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування | С.200-206 | ||
54. | Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення. | С.206-207 | ||
55. | Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування | С.208 | ||
56. | Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми | С.209-216 | ||
57. | Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці | С.216-221 | ||
58. | Упорядковування даних у таблицях Автоматичні та розширені фільтри | С.221-229 | ||
59. | Проміжні підсумки | С.229-233 | ||
60. | Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри | С.234 | ||
Розв’язування компетентнісних задач (5 год) | ||||
61. | Розв’язування компетентнісних задач | С. 235-236 | ||
62. | Розв’язування компетентнісних задач | С. 235-236 | ||
63. | Розв’язування компетентнісних задач | С. 235-236 | ||
64. | Розв’язування компетентнісних задач | С. 235-236 | ||
65. | Розв’язування компетентнісних задач | С. 235-236 | ||
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (4 год) +1 резерв | ||||
66. | Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів | С.237-239 | ||
67. | Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі | С.237-239 | ||
68. | Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі | С.237-239 | ||
69. | Захист проекту | С.237-239 | ||
70. | Узагальнення і систематизація вивченого у 8 класі |
Коментарi