/Files/images/2016-2017nr/pochatok_2014-2015_n._r..jpg

Тематичне планування з геометрії для 8 класу

(за підручником авторів М. І. Бурди, Н. А. Тарасенкової)
№ уроку К-ть год Тема уроку Пара­­­­граф за підруч­­ником Контрольні заходи
ПЕРШИЙ СЕМЕСТР ЧОТИРИКУТНИКИ
1-2 2 Чотирикутник та його елементи §1 Експрес-контроль № 1-2
3-4 2 Паралелограм та його властивості §2 Експрес-контроль № 3-4
5-6 2 Ознаки паралелограма §3 Експрес-контроль № 5. Самостійна робота № 1
7-8 2 Прямокутник §4 Експрес-контроль № 6-7
9-10 2 Ромб. Квадрат §5 Експрес-контроль № 8
11 1 Тематичний контроль № 1 Контрольна робота № 1
12-14 3 Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника §6 Експрес-контроль № 9-10. Самостійна робота № 2
15-17 3 Трапеція §7 Експрес-контроль №11-12. Самостійна робота № 3
18-19 2 Центральні та вписані кути §8 Експрес-контроль № 13-14
20-21 2 Вписані й описані чотирикутники §9 Експрес-контроль № 15-16
22 1 Тематичний контроль № 2 Контрольна робота № 2
ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ
23 1 Подібні трикутники §10 Експрес-контроль № 17
24-25 2 Узагальнена теорема Фалеса §11 Експрес-контроль № 18. Самостійна робота № 4
26-27 2 Перша ознака подібності трикутників §12 Експрес-контроль № 19-20
28-29 2 Друга і третя ознаки подібності трикутників §13 Експрес-контроль № 21-22
30-31 2 Середні пропорційні в прямокутному трикутнику §14 Експрес-контроль № 23
32 1 Тематичний контроль № 3 Контрольна робота №3
ДРУГИЙ СЕМЕСТР РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ
33-36 4 Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила §15 Експрес-контроль №24-26. Самостійна робота № 5
37-38 2 Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника §16 Експрес-контроль №27-28
39-40 2 Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника §17 Експрес-контроль № 29. Самостійна робота № 6
41-42 2 Обчислення sin a, cos a і tg a §18 Експрес-контроль № 30-31
43-45 3 Розв’язування прямокутних трикутників §19 Експрес-контроль № 32-33
46 1 Тематичний контроль № 4 Контрольна робота № 4
МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ
47-48 2 Многокутник та його властивості §20 Експрес-контроль № 34-35
49-50 2 Поняття площі. Площа прямокутника §21 Експрес-контроль № 36-37
51-53 3 Площа паралелограма §22 Експрес-контроль № 38-39
54 1 Тематичний контроль № 5 Контрольна робота № 5
55-58 4 Площа трикутника §23 Експрес-контроль №40-42. Самостійна робота № 7
59-61 3 Площа трапеції §24 Експрес-контроль № 43-44
62 1 Тематичний контроль № 6 Контрольна робота № 6
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
63-67 5 Повторення
68 1 Тематичний контроль № 7 Контрольна робота № 7
69-70 2 РЕЗЕРВ ЧАСУ

Завдання для експрес-контролю уміщено в посібнику: Тарасенкова Н. А. Експрес-контроль з геометрії для 8 класу: навч.-метод. посібник / Н. А.Тарасенкова, М. І. Бурда, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової, М. І. Бурди. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.

Матеріали самостійних і контрольних робіт подано в посібнику: Тарасенкова Н. А. Зошит для контролю навчальних досягнень з геометрії. 8 клас: навч.-метод. посібник / Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової, М. І. Бурди. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.

/Files/images/2016-2017nr/Маки подсолнухи.gif

Тематичне планування з АЛГЕБРИ для 8 класу

(за підручником авторів Н. А. Тарасенкової,

І. М. Богатирьової, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк)

№ уроку К-ть год Тема уроку Пара­­­­граф за підруч­­ником Контрольні заходи
перший семестр Раціональні вирази
1-2 2 Раціональні вирази. Види раціональних виразів §1 Експрес-контроль № 1-2
3-4 2 Раціональний дріб. Основна властивість раціонального дробу §2 Експрес-контроль № 3-4
5-6 2 Зведення раціональних дробів до спільного знаменника §3 Експрес-контроль № 5. Самостійна робота № 1
7-10 4 Додавання і віднімання раціональних дробів §4 Експрес-контроль № 6-8
11 1 Тематичний контроль № 1 Контрольна робота № 1
12-14 3 Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня з натуральним показником §5 Експрес-контроль № 9-10. Самостійна робота № 2
15-17 3 Ділення раціональних дробів §6 Експрес-контроль №11-12. Самостійна робота № 3
18-20 3 Раціональні рівняння §7 Експрес-контроль № 13-14
21 1 Тематичний контроль № 2 Контрольна робота № 2
22-23 2 Що таке степінь із цілим показником §8 Експрес-контроль № 15-16
24-26 3 Властивості степенів із цілими показниками §9 Експрес-контроль № 17-18. Самостійна робота № 4
27-29 3 Перетворення раціональних виразів §10 Експрес-контроль № 19-21
30-31 2 Функція §11 Експрес-контроль № 22
32 1 Тематичний контроль № 3 Контрольна робота № 3
другий семестр Квадратні корені. Дійсні числа
33-34 2 Функція y = x2 §12 Експрес-контроль № 23-24
35-37 3 Арифметичний квадратний корінь §13 Експрес-контроль №25-26. Самостійна робота № 5
38-39 2 Множина та її елементи. Числові множини §14 Експрес-контроль № 27-28
40-43 4 Перетворення ірраціональних виразів §15 Експрес-контроль №29-31. Самостійна робота № 6
44-45 2 Функція §16 Експрес-контроль № 32
46 1 Тематичний контроль № 4 Контрольна робота № 4
Квадратні рівняння
47-48 2 Квадратні рівняння §17 Експрес-контроль № 33-34
49-51 3 Формула коренів квадратного рівняння §18 Експрес-контроль №35-36. Самостійна робота № 7
52-53 2 Теорема Вієта §19 Експрес-контроль № 37
54 1 Тематичний контроль № 5 Контрольна робота № 5
55-56 2 Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники §20 Експрес-контроль № 38-39
57-59 3 Рівняння, які зводяться до квадратних §21 Експрес-контроль № 40-41 Самостійна робота № 8
60-63 4 Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь §22 Експрес-контроль № 42-44
64 1 Тематичний контроль № 6 Контрольна робота № 6
Повторення і систематизація навчального матеріалу
65-69 5 Повторення
70 1 Тематичний контроль № 7 Контрольна робота № 7

Завдання для експрес-контролю уміщено в посібнику: Тарасенкова Н. А. Експрес-контроль з алгебри для 8 класу: навч.-метод. посібник / Н. А.Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.

Матеріали самостійних і контрольних робіт подано в посібнику: Тарасенкова Н. А. Зошит для контролю навчальних досягнень з геометрії. 8 клас: навч.-метод. посібник / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.

/Files/images/2016-2017nr/Маки подсолнухи.gif

Календарне планування планування з інформатики для 8 кл

«Затверджую» Директор школи ___________________ / / «Погоджено» Заступник директора з навчально-виховної роботи __________________ / /

Інформатика, 8 клас

Навчальна програма:

Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. – [Електронний ресурс]. – Режим перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

Підручник:

Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н.В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с.

Навчальні посібники:

· Морзе Н.В. Зошит для практичних робіт та проектної діяльностіз інформатики: навч. посіб. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н.В.Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. УОВЦ «Оріон», 2016. — 64 с.

· Морзе Н.В. Перевірка предметних компетентностей. Інформатика 8 кл. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів / Н.В.Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер. – — К. УОВЦ «Оріон», 2016. — 40 с.

Календарно-тематичне планування з інформатики у 8-му класі

(за підручником Морзе Н. В. Інформатика :

підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В.П.Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с..)

№ з/п Дата проведення Зміст уроку Підручник Примітка
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 7-й клас (1 год)
1. Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером Повторення вивченого у 7 класі форзац
Кодування даних (3 год)
2. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду С. 6-13
3. Кодування символів. С. 6-13
4. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів С.14
Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год)
5. Архітектура комп’ютера. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування С. 16-28
6. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу С. 28-29
7. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення С. 29-38
8. Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами С.38-44
9. Практична робота 3. Архівування та розархівування даних С.44
Опрацювання текстових даних (6 год)
10. Текстовий документ та його об’єкти. Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в текстовий документ С. 46-54
11. Створення, редагування та форматування таблиць та графічних об’єктів в текстовому документі С. 54-60
12. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів С.60-61
13. Структура документа. Створення та форматування розділів, колонтитулів, змісту та покажчика С. 62-73
14. Шаблон документа. Опрацювання складних текстових документів. С.73-77
15. Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків С.78
Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год)
16. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа С.80-83
17. Сервіси для розміщення відео та аудіоматеріалів в Інтернеті С.83-86
18. Створення відеокліпу С.86-89
19. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі С.89-96
20. Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду С. 97
21. Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті С.98
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)+1 з резерву
22. Мови програмування та їх класифікація С. 100-104
23. Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування С. 104-110
24. Об’єкти програм із графічним інтерфейсом С.111-113
25. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис» С.113-118
26. Практична робота № 8.Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення С.119
27. Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок С.120-124
28. Поняття про метод. Використання вікон повідомлень С.124-125
29. Розробка програм засобами середовища програмування С.126-129
30. Практична робота № 9.Створення програми з кнопками та написами. С.130
Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год)
31. Величини. Їх типи та властивості С.132-137
32. Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування С. 137-139
33. Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування С.139-141
34. Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування С. 142
35. Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле С. 143-148
36. Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування С. 148-152
37. Налагодження програм С. 152-155
38. Практична робота 11. Налагодження готової програми С. 156
39. Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження С. 157-161
40. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини С. 161-166
41. Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається» С.166-169
42. Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із передумовою у середовищі програмування С.170-172
43. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування С.172-174
44. Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин С.174-178
45. Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин С. 179-180
46. Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів С.181-183
47. Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування С.183-188
48. Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами середовища програмування С.188-191
49. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних С.192
50. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок із теми С.100-192
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (10 год)
51. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок С.194-197
52. Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Виконання обчислень з використанням функцій С.197-200
53. Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування С.200-206
54. Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення. С.206-207
55. Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування С.208
56. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми С.209-216
57. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці С.216-221
58. Упорядковування даних у таблицях Автоматичні та розширені фільтри С.221-229
59. Проміжні підсумки С.229-233
60. Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри С.234
Розв’язування компетентнісних задач (5 год)
61. Розв’язування компетентнісних задач С. 235-236
62. Розв’язування компетентнісних задач С. 235-236
63. Розв’язування компетентнісних задач С. 235-236
64. Розв’язування компетентнісних задач С. 235-236
65. Розв’язування компетентнісних задач С. 235-236
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (4 год) +1 резерв
66. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів С.237-239
67. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі С.237-239
68. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі С.237-239
69. Захист проекту С.237-239
70. Узагальнення і систематизація вивченого у 8 класі

/Files/images/2016-2017nr/Маки подсолнухи.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1315

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!