Атестація вчителів 2015 року
31 березня 2015 року в Комунальному закладі Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Миронівської районної ради відбулося засідання шкільної атестаційної комісії (І рівня).
Адміністрацією школи проведена організаційна та методична робота по забезпеченню належного рівня атестації педагогічних працівників відповідно до Закону України «Про освіту» (ст. 34), та Типового положення про атестацію педагогічних працівників України.
Основною метою проведення атестації в школі є: вдосконалення навчально-виховного процесу, активізація творчої професійної діяльністі вчителя, створення оптимальних умов для вивчення і впровадження педагогічного досвіду кращих учителів школи, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, підвищення рівня навчальних досягнень учнів, підготовленості їх до самостійного життя.
Зробивши відповідний аналіз п’ятирічного циклу атестацій, адміністрація школи розробила заходи щодо проведення атестації в 2014/2015 навчальному році. Поновлено куточок «Атестація педагогічних працівників у школі», де розміщені відповідні розпорядчі документи , графік засідань, план роботи, заходи щодо проведення атестації. Кожен учитель, який атестується, складав і погоджував з атестаційною комісією індивідуальний план роботи. Повторно було ознайомлено педагогічних працівників школи з нормативними документами про атестацію. Педагоги, які атестуються, пройшли курсову перепідготовку.
Упродовж атестаційного періоду вивчалася робота вчителів, які атестуються. Проводилися наради з питань атестації, засідання шкільних методоб’єднань, відкриті уроки.
Кожного вчителя, що атестується ,ознайомлено з характеристикою, проведено співбесіди з ними, оцінено їх роботу педагогічним колективом, учнями, батьками.
Атестаційна комісія, педагогічний колектив розглядають атестацію як шлях до створення справжньої атмосфери творчості.
Критерії оцінювання роботи вчителя під час атестації розглядалися в трьох аспектах: інформативному, результативному, діагностичному.
Ведуться журнали видачі атестаційних листів, протоколи засідань атестаційної комісії. Педагоги оформляють атестаційні матеріали у вигляді папок та буклетів. На заключному етапі атестаційного періоду проводяться анкети визначення рівня професійності педагога та його фахової компетенції. Кращий досвід атестованих учителів упроваджується в роботу школи.
Матеріали працівників, які атестувалися, зберігаються у кабінеті заступника директора школи з навчально-виховної роботи і є скарбничкою для молодих учителів.
У 2014/2015 н.р. атестувалося 12 учителів.
За наслідками атестації 2015 року встановлено:
1) Тітлова В.І. - відповідає займаній посаді.Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «учитель-методист»;
2)Чала Л.П. - відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та про присвоєння педагогічного звання «учитель-методист»;
3)Шевченко С.М. - відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та про присвоєння педагогічного звання «учитель-методист»;
4)Шкребтій Л.М. - відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та про присвоєння педагогічного звання «учитель-методист»;
5) Тихоненко Г.В. - відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель»;
6) Рєзнік С.О. - відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель»;
7)Одинока О.М. - відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та про присвоєння педагогічного звання «старший учитель»;
8)Тесленко О.П. - відповідає займаній посаді.Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»;
9) Костенко О.В. - відповідає займаній посаді.Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;
10)Чупис Т.В. - відповідає займаній посаді.Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;
11)Гуленко О.Ф. - відповідає займаній посаді.Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»;
12) Онопрієнко Н.І. - відповідає займаній посаді.Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;
Атестація в школі дала змогу визначити рівень знань, умінь, творчості педагога, об’єктивно оцінити його діяльність. Це стимул для досвідчених і справжня школа для молодих педагогів.
Заступник директора з навчальної частини
Чала Л.П.
Коментарi