Предмет: Трудове навчання. Технології.
Вчитель: Крутоголов Н.Л.
Клас: 5
Проект №7: Лялька-мотанка (оберіг)
Основна технологія: технологія виготовлення ляльки-мотанки
Тема для опрацювання: Вибір та обгрунтування теми проекту (виду ляльки-мотанки). Планування роботи з виконання проекту.
Практична робота:Проектування ляльки-мотанки методом фантазування. Графічне зображення(кольоровий ескіз) виробу.
Джерела інформації:https://kremenets.city/read/experiance/270/majster-klas-robimo-lyalku-motanku-za-godinu
Посилання на відеоуроки: Майстер клас з виготовлення ляльок-мотанок. "Територія творчості" (03.08.17)
Виконатизавдання:спланувати роботу над проектом розглянути моделі-аналоги, виконати кольоровий ескіз ляльки-мотанки.
Клас: 6
Проект №7: Писанка
Основна технологія: технологія виготовлення писанок
Тема для опрацювання: Вибір та обгрунтування теми проекту (виду писанки). Сучасна писанка врізних регіонах та країнах. Оздоблення писанок сучасними матеріалами.
Практична робота:Конструювання малюнка писанки методом фантазування або біоформ.
Джерелаінформації: https://uain.press/articles/pysankarstvo-davni-tradytsiyi-ukrayinskogo-narodu-412084
Посилання на відеоуроки: Урок Писанкарства
Виконатизавдання:спланувати роботу над проектом розглянути моделі-аналоги, виконати кольоровий ескіз писанки.
Клас: 7
Проект №4: Технологічний одяг для кухні (фартух)
Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Додаткова технологія: технологія оздоблення одягу.
Тема для опрацювання:Робота над проектом. Пошив виробу.
Практична робота:Виготовлення фартуха.
Джерела інформації:https://naurok.com.ua/tema-uroku-tehnologiya-vigotovlennya-sucilnokroenogo-fartuha-85444.html
Посилання на відео:https://naurok.com.ua/fartuh-dlya-kuhni-svo-mi-rukami-prezentaciya-118924.html
Виконати завдання:Завершити розробку інструктивної карти послідовності виготовлення фартуха, продовжити пошиття виробу.
За рахунокущільненняматеріалу: Практична робота. Види оздоблень фартуха.
Клас: 8
Проект 4: Головнийй убір (пов’язка)
Основна технологія: технологія виготовлення в’язаних виробів (спицями)
Додаткова технологія: технологія оздоблення одягу.
Тема для опрацювання: Елементи в’язання спицями. Добір схеми в’язання.
Практична робота:Виготовлення зразків на основі лицевих і виворітних петель
Джерела інформації: В'язання для початківців. Урок # 1. Набирання петель на спиці.
Посилання на відеоуроки: В'язання спицями. узори спицями. Еластичне , об'ємне вязання.
Виконатизавдання: пров’язати зразок виворітними петлями
За рахунок ущільнення матеріалу:Практична робота Підбір схеми для виготовлення виробу.
Клас: 9
Проект №2: Вироби для власних потреб
Основні технології: технологія виготовлення швейних виробів машинним способом; технологія виготовлення вишитих виробів, виготовлення в’язаних виробів, технологія виготовлення виробів з бісеру
Додаткові технології: технологія оздоблення одягу, печворк, виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Технологічний процес виготовлення виробу. Робота над проектом.
Джерелаінформації: https://www.tk-furnitura.com.ua/istoriya-biseropletinnya/
Посилання на відео: Вишивка хрестиком. Вишиванка від дизайнера. Звіт №1.
Виконати завдання: Виготовлення елементів майбутнього виробу.
За рахунок ущільнення матеріалу:Практична робота. Завершити розробку організаційно-підготовчого етапу проекту.
Клас: 10
Навчальний модуль «Дизайн предметів інтер’єру»
Тема для опрацювання: Первинний інструктаж з БЖ. Сутність принципів дизайну (відповідність змісту, цілісність, традиції, єдність форми та змісту тощо).
Практична робота:Вибір стилю та створенняескізівпредметівінтер’єру
Джерелаінформації:https://history.vn.ua/pidruchniki/tytashinskii-technologies-10-class-2018/1.php
Посилання на відеоуроки: Сучасні стилі дизайну інтер’єру
Виконати завдання: Використовуючи джерела інформації, виберіть предмет інтер’єру (оберіг, декоративне панно, ваза, поличка, топіарій, український сувенір та ін.) для реалізації майбутнього проекту.
Враховуючи принципи дизайну, виконайтеескізмайбутньоговиробу.
За рахунок ущільнення матеріалу: Засоби художнього конструювання (пропорції, повтори, симетрія та асиметрія, контраст, нюанс).
Клас: 11
Навчальний модуль «Креслення»
Тема для опрацювання:Читання та деталювання складальних креслень.
Процес виконання, читання та деталювання складальних креслеників. Масштаб пропорційності.
Графічна робота:Виконання креслення складальної одиниці.
Джерела інформації:https://history.vn.ua/pidruchniki/tytashinskii-technologies-10-class-2018/4.php
Виконатизавдання: працювати над графічною роботою.
За рахунок ущільнення матеріалу:: Шорсткість. Допуски та посадки.
Використання довідкової інформації для нанесення розмірів і граничних відхилень, позначення шорсткості поверхонь, відомостей про матеріал деталі.
Трудове навчання вчитель Онопрієнко Н.І.
16.03.-30.03.2020
5-В клас (дівчата)
Проєкт №7 : Лялька-мотанка (оберіг).Пеленашка.
Д.З. Виготовити кольоровий ескіз ,проєкт за відомим вам зразком.
Кукла ПЕЛЕНАШКА своими руками
Виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
5-В клас( хлопці)
Проєкт №7 :Модель транспортного засобу.
Д.З. Виготовити в техніці «Пиляння лобзиком»
Модель гвинтокрила. Виготовити кольоровий ескіз ,проєкт за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету
Технологія виготовлення літака з фанери "№2121" учнем Жобринської ЗОШ
7 А,Б,В.( хлопці )
Проєкт №4 : Рамка для фото.
.З. Продовжити роботу над даним проєктом .Виготовити шаблон рамки ,відповідно до ескізу виготовити виріб.
Рамка для фото своими руками из джута и картона. Поделки
8-Б клас (хлопці)
Проєкт №4: Світильник.
.Д.З. Виготовити кольоровий ескіз ,проєкт за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
19 КЛАССНЫХ ИДЕЙ ДЛЯ САМОДЕЛЬНЫХ СВЕТИЛЬНИКОВ
Коментарi