Предмет: Трудове навчання. Технології.

Вчитель: Крутоголов Н.Л.

Клас: 5

Проект №7: Лялька-мотанка (оберіг)

Основна технологія: технологія виготовлення ляльки-мотанки

Тема для опрацювання: Вибір та обгрунтування теми проекту (виду ляльки-мотанки). Планування роботи з виконання проекту.

Практична робота:Проектування ляльки-мотанки методом фантазування. Графічне зображення(кольоровий ескіз) виробу.

Джерела інформації:https://kremenets.city/read/experiance/270/majster-klas-robimo-lyalku-motanku-za-godinu

Посилання на відеоуроки: Майстер клас з виготовлення ляльок-мотанок. "Територія творчості" (03.08.17)

Виконатизавдання:спланувати роботу над проектом розглянути моделі-аналоги, виконати кольоровий ескіз ляльки-мотанки.

Клас: 6

Проект №7: Писанка

Основна технологія: технологія виготовлення писанок

Тема для опрацювання: Вибір та обгрунтування теми проекту (виду писанки). Сучасна писанка врізних регіонах та країнах. Оздоблення писанок сучасними матеріалами.

Практична робота:Конструювання малюнка писанки методом фантазування або біоформ.

Джерелаінформації: https://uain.press/articles/pysankarstvo-davni-tradytsiyi-ukrayinskogo-narodu-412084

Посилання на відеоуроки: Урок Писанкарства

Виконатизавдання:спланувати роботу над проектом розглянути моделі-аналоги, виконати кольоровий ескіз писанки.

Клас: 7

Проект №4: Технологічний одяг для кухні (фартух)

Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Додаткова технологія: технологія оздоблення одягу.

Тема для опрацювання:Робота над проектом. Пошив виробу.

Практична робота:Виготовлення фартуха.

Джерела інформації:https://naurok.com.ua/tema-uroku-tehnologiya-vigotovlennya-sucilnokroenogo-fartuha-85444.html

Посилання на відео:https://naurok.com.ua/fartuh-dlya-kuhni-svo-mi-rukami-prezentaciya-118924.html

Виконати завдання:Завершити розробку інструктивної карти послідовності виготовлення фартуха, продовжити пошиття виробу.

За рахунокущільненняматеріалу: Практична робота. Види оздоблень фартуха.

Клас: 8

Проект 4: Головнийй убір (пов’язка)

Основна технологія: технологія виготовлення в’язаних виробів (спицями)

Додаткова технологія: технологія оздоблення одягу.

Тема для опрацювання: Елементи в’язання спицями. Добір схеми в’язання.

Практична робота:Виготовлення зразків на основі лицевих і виворітних петель

Джерела інформації: В'язання для початківців. Урок # 1. Набирання петель на спиці.

Посилання на відеоуроки: В'язання спицями. узори спицями. Еластичне , об'ємне вязання.

Виконатизавдання: пров’язати зразок виворітними петлями

За рахунок ущільнення матеріалу:Практична робота Підбір схеми для виготовлення виробу.

Клас: 9

Проект №2: Вироби для власних потреб

Основні технології: технологія виготовлення швейних виробів машинним способом; технологія виготовлення вишитих виробів, виготовлення в’язаних виробів, технологія виготовлення виробів з бісеру

Додаткові технології: технологія оздоблення одягу, печворк, виготовлення штучних квітів

Тема для опрацювання: Технологічний процес виготовлення виробу. Робота над проектом.

Джерелаінформації: https://www.tk-furnitura.com.ua/istoriya-biseropletinnya/

Посилання на відео: Вишивка хрестиком. Вишиванка від дизайнера. Звіт №1.

Виконати завдання: Виготовлення елементів майбутнього виробу.

За рахунок ущільнення матеріалу:Практична робота. Завершити розробку організаційно-підготовчого етапу проекту.

Клас: 10

Навчальний модуль «Дизайн предметів інтер’єру»

Тема для опрацювання: Первинний інструктаж з БЖ. Сутність принципів дизайну (відповідність змісту, цілісність, традиції, єдність форми та змісту тощо).

Практична робота:Вибір стилю та створенняескізівпредметівінтер’єру

Джерелаінформації:https://history.vn.ua/pidruchniki/tytashinskii-technologies-10-class-2018/1.php

Посилання на відеоуроки: Сучасні стилі дизайну інтер’єру

Виконати завдання: Використовуючи джерела інформації, виберіть предмет інтер’єру (оберіг, декоративне панно, ваза, поличка, топіарій, український сувенір та ін.) для реалізації майбутнього проекту.

Враховуючи принципи дизайну, виконайтеескізмайбутньоговиробу.

За рахунок ущільнення матеріалу: Засоби художнього конструювання (пропорції, повтори, симетрія та асиметрія, контраст, нюанс).

Клас: 11

Навчальний модуль «Креслення»

Тема для опрацювання:Читання та деталювання складальних креслень.

Процес виконання, читання та деталювання складальних креслеників. Масштаб пропорційності.

Графічна робота:Виконання креслення складальної одиниці.

Джерела інформації:https://history.vn.ua/pidruchniki/tytashinskii-technologies-10-class-2018/4.php

Виконатизавдання: працювати над графічною роботою.

За рахунок ущільнення матеріалу:: Шорсткість. Допуски та посадки.

Використання довідкової інформації для нанесення розмірів і граничних відхилень, позначення шорсткості поверхонь, відомостей про матеріал деталі.


Трудове навчання вчитель Онопрієнко Н.І.

16.03.-30.03.2020

5-В клас (дівчата)

Проєкт №7 : Лялька-мотанка (оберіг).Пеленашка.

Д.З. Виготовити кольоровий ескіз ,проєкт за відомим вам зразком.
Кукла ПЕЛЕНАШКА своими руками
Виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.

5-В клас( хлопці)

Проєкт №7 :Модель транспортного засобу.

Д.З. Виготовити в техніці «Пиляння лобзиком»

Модель гвинтокрила. Виготовити кольоровий ескіз ,проєкт за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету
Технологія виготовлення літака з фанери "№2121" учнем Жобринської ЗОШ

7 А,Б,В.( хлопці )

Проєкт №4 : Рамка для фото.

.З. Продовжити роботу над даним проєктом .Виготовити шаблон рамки ,відповідно до ескізу виготовити виріб.

Рамка для фото своими руками из джута и картона. Поделки

8-Б клас (хлопці)

Проєкт №4: Світильник.

.Д.З. Виготовити кольоровий ескіз ,проєкт за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.

19 КЛАССНЫХ ИДЕЙ ДЛЯ САМОДЕЛЬНЫХ СВЕТИЛЬНИКОВ

Кiлькiсть переглядiв: 1666

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!