Предмет: Хімія

Вчитель: Шевченко С.М.

/АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com/

Клас: 7

Тема для опрацювання: Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню

Джерела інформації: підручник § 17, друкований зошит стор. 82-84

Посилання на відеоуроки: Добування кисню.

Виконати завдання: №1, 2 стор.84, №4,5 стор. 85 в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник)

За рахунок ущільнення матеріалу: Практична робота №4 Добування кисню з гідроген пероксиду з використання різних біологічних каталізаторів.

Клас: 8

Тема для опрацювання: Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

Джерела інформації: підручник § 28, 29, друкований зошит стор.110

Посилання на відеоуроки: хімія 8 кл Властивості кислот

Виконати завдання: №1, 2 стор. 110, тестові завдання стор.112 в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник)

Клас: 9

Тема для опрацювання: Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. Застосування етанової кислоти

Джерела інформації: підручник §27, друкований зошит стор. 101

Посилання на відео: 10. Демонстрація "Дія етанової кислоти на індикатори"

Виконати завдання: №1, 2, 3 стор. 101 в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник)

За рахунок ущільнення матеріалу: Практична робота №4 Властивості етанової кислоти.

Клас: 10

Тема для опрацювання: Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз

Джерела інформації: підручник § 20, 21, друкований зошит стор. 104-107

Посилання на відеоуроки: http://www.10minclass.com/video/704

http://www.10minclass.com/video/706

http://www.10minclass.com/video/709

Виконати завдання: тестові завдання стор. 105 та 108, № 2 стор. 107 в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник)

За рахунок ущільнення матеріалу: Практична робота №1 Розв’язування експериментальних задач.

Клас: 11

Тема для опрацювання: Якісні реакції на деякі йони

Джерела інформації: підручник §34

Посилання на відео: Лабораторний дослід № 6. Виявлення катіонів амонію

Виконати завдання: завдання для самоконтролю № 1-5 стор.163, 164 (підручник)

За рахунок ущільнення матеріалу: Практична робота №1 Дослідження якісного складу солей

.

Кiлькiсть переглядiв: 432

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!