Календарне планування

із зарубіжної літератури для 7 класу

складене відповідно до програми: "Світова література 5-9 кл".

Авторський колектив: О.М. Ніколенко (керівник колективу), К.В. Таранік-Ткачук, С.П. Фоміна, О.В. Ревнивцева, Т.П. Сегеда, Н.В. Онищенко. Наказ МОНмолодьспорту від 06.06.2012 р. № 664

7 клас 2 год. на тиждень (70 год на рік)

І СЕМЕСТР 2015-2016 навчального року

1. ВСТУП. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу.
2. Переклад і переспів
3. БИЛИНИ І БАЛАДИ Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський)
4. Ілля Муромець і Соловей-Розбійник», Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билинах. Ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник»
5. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ
6. «Як Робін Гуд став розбійником», «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя). Ідеї свободи і служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда
7. РЗМ №1. Роздум на тему „Робін Гуд - уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно)
8. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність
9. Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі
10. Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий напій». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода - рабство). Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору
11. РЗМ №2. Складання цитатного плану балади за вибором
12. ТКР. «БИЛИНИ І БАЛАДИ» Літературний диктант
13. ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
14. Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу
15. РЗМ № 3. Порівняльна характеристика жіночих образів роману Мудрість та любов жіночого серця. Ровена та Ребека - дві різні долі
16. Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі.
17. Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго Історичний колорит твору і засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.
18. Друга світова війна у європейській поезії (К.І. Галчинський («Лист з полону», «Пісня про солдатів Вестерплятте. А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»),
19. Б.Окуджава «До побачення, хлопчики…»
20. Василь Володимирович Биков (1924 – 2003). «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. Образи Івана Терешка і Джулії
21. Позакласне читання. Ю. Друніна «Зінка», »), І. Вайсґлас «Круки»,
22. ТКР з теми «ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ» Тестування
23. ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми
24. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Символічність назви оповідання. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення
25. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.
26. Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу
27. Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Балада про Схід і Захід». Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син).
28. Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея
29. Контрольний класний твір
30. Позакласне читання М.Гоголь «Тарас Бульба»
31. ТКР з теми «ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ» Усне малювання
32. Підсумковий урок за І семестр

ІІ СЕМЕСТР 2015-2016 навчального року

33. ДРУЖБА І КОХАННЯ Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). «19 жовтня 1825 року»
34. Шолом-Алейхем (1859-1916). «Пісня над піснями». Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу.
35. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями».
36. Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей.
37. Олександр Грін (1880-1932).«Пурпурові вітрила». Поєднання реального і фантастичного в повісті.
38. Основний конфлікт твору (Каперна – мрія). Ассоль і Грей
39. Символіка образу пурпурових вітрил
40. Класний твір
41. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання Р. Бернс «Любов»
42. Г. Гейне «Коли настав чудовий май…» К.М. Симонов «Жди мене…»
43. ТКР з теми «ДРУЖБА І КОХАННЯ» Виконання різнорівневих завдань
44. ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів
45. Едгар Аллан По (1809-1849). «Золотий жук». Е.А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті «Золотий жук»
46. Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення (поєднання різних точок зору, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери
47. Артур Конан Дойл (1859-1930) «Пістрява стрічка»
48. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка».
49. Позакласне читання. Детективи українських письменників
50. РЗМ № 4. Написання власної детективної історії
51. ТКР «ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ» Тестування
52. СВІТОВА НОВЕЛА О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі
53. Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього
54. Видатний англійський фантаст Г.Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця»
55. Герберт Джордж Уеллс .«Чарівна крамниця». Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики
56. Майстер японської новели Р. Акутагава. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка».
57. Рюноске Акутагава .«Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст.
58. ТКР «СВІТОВА НОВЕЛА» Усні відповіді на запитання
59. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА Я І СВІТ Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула
60. Поєднання елементів казки і детективу у творі
61. Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула «Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.
62. Корнелія Функе (нар. 1958). «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі.
63. Корнелія Функе (нар. 1958). «Чорнильне серце». Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування.
64. Корнелія Функе (нар. 1958). «Чорнильне серце». Поєднання уявного і реального світів.
65. Сучасна зарубіжна поезія (1-2 твори за вибором учнів і вчителя).
66. ТКР «СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА . Я І СВІТ» Виконання різнорівневих завдань
67. Подорож „У країні літературних термінів"
68. Позакласне читання №4
69. Урок – презентація „Література на літо»
70. Підсумковий урок за ІІ семестр
Кiлькiсть переглядiв: 901

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!