/Files/images/Polishyk_Yuriy_resized.jpg Перший урок у 2014/2015 навчальному році "Україна - єдина країна"

Тема першого уроку - «Україна – єдина країна»

Суспільно-політична ситуація та події останніх місяців, окупація Російською Федерацією Криму, збройні акції російських терористів у східних регіонах України обумовили тему Першого уроку 2014/2015 навчального року – «Україна – єдина країна», про цей йдеться у листі МОН від 01.08.2014 № 1/9-388.

Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.

Основний зміст Першого уроку має бути спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє.

У листі наголошується на важливості акцентувати увагу дітей на тому, що Крим і Донбас – це Україна, що люди, які мешкають на цих територіях, – громадяни України.

Під час проведення Першого уроку вчитель має сприяти усвідомленню учнями спільності інтересів усіх громадян держави в розбудові України, необхідності інтелектуального, творчого та фізичного розвитку кожної особистості задля розквіту держави в цілому, формуванню міжнаціональної толерантності.

Детальніше про проведення першого уроку дивіться у листі МОН № 1/9-388 від 1 серпня 2014 року.





Перелік тем до Першого уроку в 2014/2015 навчальному році

І. Вчимося бути добрими людьми – початкова школа

ІІ. Утверджувати ідеали культури, миру – служити миру – основна школа

Орієнтовні тематичні напрями

· Від формування правомірної поведінки до правової культури громадянина України.

· Толерантність – це культура добрих манер і вчинків!

· Мораль і моральність – основні цінності етики громадянськості.

· Християнські цінності – основа духовності українців.

· Як долати агресію та бути толерантними.

· Національні та етнокультурні традиції.

· Наша вулиця носить ім’я героя війни.

· Імена фронтовиків на обеліску братської могили.

· Сторінками пам’яті нашого краю.

· Славетні митці промовляють до нащадків.

· Наш край у творах мистецтва.

· Видатні випускники нашої школи.

· Їх професія – Батьківщину захищати.

· Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, віртуальні музеї, світ електронних словників, електронна культура, термінологічні довідники.

IІІ. Від культури особистості до культури нації– старша школа

Орієнтовні тематичні напрями

· Україна: історія та уроки державотворення.

· Україна – суверенна і незалежна, демократична і правова держава.

· Світ відкриває Україну, Україна відкриває світ.

· Правова культура – міцність держави.

· Культура міжетнічних відносин у полікультурному просторі.

· Ми – європейці: за і проти.

· Особиста відповідальність – пріоритетна риса громадянина.

· Видатні військові України.

· Вплив інтернет-залежності на формування ціннісних орієнтацій молоді.

· Я і соціум: проблеми самореалізації.

· Кіровоградщині потрібні професіонали. Як ними стати? (або «Вони – професіонали»).

· Правильний вибір професії – важливий крок у житті.

· Соціальна компетентність молодої людини.

· Громадські об’єднання та ініціативи на захист рівних прав та можливостей.

· Видатні випускники нашої школи.

· Лідер ХХІ сторіччя: соціально-психологічний портрет.

· Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, віртуальні музеї, світ електронних словників, електронна культура, термінологічні довідники.

Вимоги до оформлення матеріалів Першого уроку до збірника

· Ініціали, прізвище;

· посада;

· повна назва навчального закладу.

ТЕМА УРОКУ / ЗАХОДУ

(форма проведення уроку / заходу
із зазначенням вікової категорії учнів, на яких розраховано урок / захід)

Мета і завдання:

Обладнання:

Хід уроку / заходу

Назви основних етапів уроку доцільно виділяти жирним шрифтом.

Коментарі писати курсивом у дужках.

У кінці уроку/заходу вказати список використаних джерел, який оформити у відповідності до вимог оформлення літератури.

Вимоги до тексту: гарнітура – Times New Roman, розмір шрифту – 14; відступ першого рядка кожного абзацу має дорівнювати 1,25 см; одинарний інтервал.

Кiлькiсть переглядiв: 648

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!